Only know you love her when you let her go

Bra att blogg.se försämrar kvalitén :p
 
Städade nyss klart rummet, fixade nytvättade sängkläder och tändt lite ljus. Snacka om att jag kommer somna sköönt ikväll iallafall. Checkade av mattediagnosen idag som jag har varit nervös för heela dagen. Men jag känner faktiskt att det gick bra. Tränade efter skolan i 2 timmar ungefär. Det var ett tag sen så det var skönt att få svettas litt och nu börjar träningsvärken komma. Ska se till att jag inte försover mig imorgon. Paniken när man vaknar 10 och började för en och en halv timme sen. Mycket i skolan nu så man vill ju helst inte missa en massa. Engelska uppgiften kan vara den jobbigaste när man ska typ filma på sig själv och ba ''Hello everybody. My name is Frida and I going tell you about how my life as a teenager is'' och sen skicka det till en klass i Amerika typ haha. #dödamig. Men ni får sova sova gott nuråå för det ska jaaag :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0