Skriver ut

Hej igen. Min dag har väl inte varit den bästa om man säger så. Har bara varit hemma och gjort absolut ingenting.  Men nu är det såhär att jag vill skriva av mig lite om vad som har hänt today. Det känns skönt på ett vis att ni vet vad som händer, fast ändå så vill jag inte skriva om det :p. Men såhär ligger det till. Min riktiga farfar är död och jag har inga minnen med han eftersom jag var så liten. Jag vet inte faktiskt inte om farmor skaffade ny kille , eller att dom skiljdes innan han dog så att hon skaffade ny. Fast det är egentligen inte det allt handlar om. Ahhh nu börjar klumpen i halsen förstöra för miiig, fan orkar inte det här.
 
Okej tog ett litet break ett tag men jag fortsätter. Som ni kanske har förstått så har jag ju en låtsasfarfar som jag tycker väldigtväldigtväldigt mycket och han är så himla glad och rolig. Han betyder mycket för mig. Roland heter han. Han..ööh, han.. faaan vad jobbigt det här blev, men han ramlade ihop idag hemma i Fellingsbro. Han har haft mycket problem med hjärtat. Jag har ingen aning om hur det är med han, och det är andra gången jag fått höra att han har åkt i till sjukhus. Det är skit jobbigt och jag har fortfarande inte fått in det i huvet riktigt. Jag vet bara att han mår riktigt dåligt. Försöker koppla bort det hemska i huvet att om det värsta skulle hända. Vill inte att min farmor ska bli ensam och det kanske ni förstår. Vet inte vad jag ska skriva mer, helt skakis. Har tagit mig 1 timme att skriva, för så jobbigt tycker jag att det är. Brukar aldrig egentligen prata om något sånt här men det var skönt. Men det ska bli bra det här, det måste bli det. Han har klarat det en gång, då klarar han sig nu också. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0