Snow

Hola amigos! Har so just nu och Torsdagar består mest av so lektioner vilket är väldigt drygt och tråkigt. Men det är bara att stå ut, har ju inte så mycket annat att välja på direkt. Slutar 20 i 2 idag så det är skönt och när jag är hemma så ska jag dra och träna. Ligger efter så blir trött efter 20 minuter typ haha. Men nu måste jag stänga igen datorn för vi slutar. VÄRT INLÄGG. Hörs senare babes !
 
Haha juste glömde en grej. En kille från arbogatidningen (tror jag) var här på Stureskolan. Han gick runt och letade efter några 9ior som han ville intervjua om gymnasieval. Och vid rätt plats vid fel tillfälle så såg han oss och ville intervjua oss. Men vi hade things to do så vi pekade på Mattias, Anes och Johan och sa ''DOM, DOM   VILL'' haha ni blev säkert jätte fina på korten han tog på er boys #modellförendagicafeterian ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0