Söndag 20 januari - 2013

Klockan är typ 11 och jag orkar inte lyfta mig från soffan, tänker seriöst somna här. Ligger helt perfekt och en hund som drömmer nere vid fötterna på en, mysiigt. Skit dåliga filmer på tvn just nu och eftersom jag är ganska pigg så tänker jag kolla på en film på datorn! Har inte pluggat ett dritt idag, eller jo lite kemi men jag är snart klar så orkade inte göra så mycket. So:n skjuter jag upp tills imorn, fan också jag ska inte göra det. Verkligen ett stort problem jag har, att jag ska ALLTID skjuta upp mina läxor. Men alarmet är ställt på 07.25 och längtar inte att dra till skolan, längtar inte heller att cykla i det äckligt kalla vädret. Ska dra till gymmet efter skolan nån gång också, har ej gymmat på hela helgen och tryckt i mig 100 kg godis haha. Just nu vill jag helst bara hälsa på farfar och prata med han och se hur man mår, men jag har hört att han är okej så jag får lita på det dom säger. Godnatt ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0