Svaaaarr ↓

 
Alltså det är inget speciellt ''sätt'' på hur jag tränar. Gör det man ska göra och tror nog nästan alla kör på samma ''sätt''.  Innan jag drar så äter jag banan och macka, kanske fil. Men det första jag på gymmet är att värma upp i ca 40 minuter, olika beroende på hur min inställning är. Då tar jag antingen crosstrainern, springbandet eller så cyklar jag. Kan bli så att jag tar 20 minuter på crosstrainern och 20 minuter cykling. Alltså jag har inte samma rutiner varje gång. Det är typ olika beroende på vad jag vill träna och bygga på. Efter uppvärmningen så tar jag vad som helst haha, det som är ledigt liksom. Känner jag för att träna ben så gör jag det. Känner jag för att köra mage så gör jag det också. Nästan alltid på alla maskiner så gör jag det 12 gånger 3 om inte mer, ibland mindre när typ jag är arg för att det går dåligt. Eller mer om allt går bra för mig. Jag gymmar mest med Sanna och vi kan ju köra egna övningar ibland för man tröttnar lätt på alla tråkiga maskiner och skit. Plankan gör vi 2-3 gånger när vi känner för det. Det finns olika vikter att använda och göra olika övningar med också. Nån gång händer det att vi använder en sån här stor boll. Och till sist stretchar vi som man måste göra. Brukar äta en frukt efter också! 
 
Haha fyy satan vad ointressant och långt. Aplåd till er som läste! Låter kanske som att jag är värsta ''frökengymfrida'' men det är jag inte haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0