Tisdag

Hejsanhejsan. Ganska chilldag idag i skolan faktiskt. Åkte med några i klassen till Ullvi där vi kollade på 3 olika linjer som vi själva hade valt. Jag valde samhäll, vård och omsorg och barn och fritid. Jag är jätte intresserad på vård och omsorg men jag tycker inte om att den just finns i Ullvi, men det får man ta. Fortfarande skit osäker och det är inte långt kvar tills vi ska söka och jag får paniiik. Men ska på öppet hus på något annat gymnasium någongång också så vi får se hur det blir. Men förutom det.. så kollar jag runt på sängar, haha standard att jag ej är nöjd :p Nej men mamma frågade mig om jag ville ha en större så varför inte! Men ju större desto dyrare, är det inte typ så? 160 skulle inte sitta helt fel och har hittat ett bra pris faktiskt. Hon får ju lön snart, rich girl :ppp Skojaa, men det skulle vara najs med stoort och mycket plats :-) Min är ju typ sönder haha. Nu ska jag skriva litt på min SO och sen vet jag inte, kramis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0