Tråkig lång lista!!!!!

Du under 2012

Har du gråtit? Ja

Har du skrattat? Hela tiden

Har du kissat på dig? nej 

Har du sovit i tält? japp

Har du sovit under bar himmel? nej

Har du varit på Gröna Lund? nej, eller inta vad jag minns

Har du varit på Liseberg? tror inte det

Har du varit utomlands? jaaa Turkieeeet

Har du varit i en annan stad? aaa

Har du bott hemma? ja

Dina vänner under 2012
Har en vän dött? nej

Har en vän sökt tröst hos dig? njae jo lite

Har du sökt tröst hos en vän? typ ja

Har du sovit över hos en vän? ja

Har du varit kär i en vän? nej..

Har du fått mer en fem nya vänner under året? många av dom har jag glidigt iväg från..

Under 2012 har du
Har du pussat någon? ja

Har du varit tillsammans med någon? nej

Har du varit kär i någon? hm, nej

Har du sovit med någon av motsatt kön? ja 

När har du som mest...
Gråtit under 2012? Grät inte mycket 

Skrattat under 2012? Hela tiden!


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja

2. Höll du några av dina nyårslöften? nej jag hade inga

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej

4. Dog någon som stod dig nära? nej

5. Vilka länder besökte du?: Turkiet

6. Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013? Inte något jag komme på just nu

7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Vet inte 

8. Vad var din största framgång 2012? Det vet jag inte!

9. Största misstaget? Oj.. vet inte heller haha

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? yees

11. Bästa köpet? Har köpt många bra saker!

12. Vad spenderade du mest pengar på? Shopping säkert

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: klart

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?  Har lyssnat på så många bra låtar

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Var säkert ledsnare tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer? tagit vara på tiden

17. Vad önskar du att du gjort mindre? segat

18. Hur tillbringar du julen? med min familj

19. Blev du kär i år? Nej

20. Favoritprogram på TV?: Jersey shore

21. Bästa boken du läste i år? ingen.

22. Största musikaliska upptäckten?: Ingenaning

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar mest 

25. Något du önskade dig men inte fick? - inget

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Släkten kom osv 

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja absolut

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? typ vanlig :p

29. Vad fick dig att må bra?: mina vänner och familj!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Haha, Justin Bieber eller jag vet ej

31. Vem saknade du? ingenaning

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0