You and I

 
Det blev ej någon träning idag, vet inte varför det aldrig blev av. Glömde typ haha men imåårn får det bli istället. Har inte gjort alls mycket idag och skolan gick rätt fort. Förutom att jag ville dö på so lektionerna som gick så jävla sakta. Fick tillbaka mattediagnosen idag och skrev ju igår ''diagnosen kändes bra'' Glöm det. Gissa vad jag fick? Eller nej det tänker jag inte ens säga, för så jävla dåligt var det haha. Äsch det var bara en diagnos :pp Men jag kom hem och fixade käk, duschade, fixade i ordning lite grejs och sånt. Nu måste jag kila ner och tvätta bort sminket för jag orkade inte göra det när jag duscha. Nu är jag helt svart runt ögonen och hela ansiktet is a messsss. Funtar på att kolla på en film efter det om jag inte är för trött, men det ser jag då. Hörs babes!!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0