3012-06-19

Heej! Har sjukt ont i huvet så förstår inte varför jag ens plågar mig själv att sitta vid datorn. Har inte gjort alls mycket idag. Vaknade vid 12 precis som alla andra dagar på sommarlovet. Skulle gått upp tidigare för att ta en promenad.. men jag vaknade inte av alarmet. Drog till gymmet vid 5 och kom hem vid halv 7. Sen dess har jag käkat och duschat. Just nu så hänger jag på fb och snackar om gymnasieval och skit. Haha såklart jag ska hålla på och stressa mig själv i sista sekunden och inte veta vad/vart jag vill gå :p Meeen det löser sig väl! Imorgon så tar jag tåget till Örebro med Sanna och Hilda. Har en hel del att köpa så hoppas jag hittar annars blir det kriis. Ska fortsätta med snacket om gymnasie nu så kramis :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0