Lärarmiddagen - Skolavslutningen

Hade som sagt lärarmiddag för ett tag sedan. Har inte riktigt haft tid/orken att lägga ut några bilder men tänkte göra det nu! Fixade mig hos Sanna och prövade en jävla massa klänningar som hon hade. Som tur så lånade jag en klänning istället för att komma med en top och shorts. Vi gick ut och mötte upp Johanna och linus och sen gick vi iväg för att möta upp Mattias. Asså själva lärarmiddagen var väl rätt så onödig egentligen även fast det var roligt. Dricka fanta ur plastmuggar och äta ur plasttallrikar medans den andra skolan får fina välkomnsdrinkar och riktiga tallrikar så kändes det liiiite sämre och liiiite pinsamt. När allt var slut så gick jag, Johanna, Sanna, Felix och Mattias hem till Linus. Kommer inte ens ihåg vad vi gjorde men jag, Sanna och Mattias sov iallafall över där. Drog hem på morgonen och gjorde iordning mig lite eftersom vi skulle iväg och fixa våran fina vagn. 
 
 
Gick upp rätt tidigt för att fixa mig innan jag skulle iväg till skolan. Runt 6 var det nog. Vi skulle samlas utanför skolan kl 8 tror jag det var så det var ganska tidigt. Kom till skolan 5 i 8 och då skulle vi ta kort med klassen och gå till kyrkan. Efter kyrkan så gick vi till skolan igen för att äta fika och få våra betyg. Åkte vagn efter det vilket var jävligt kaoz haha, men roligt. Kastade vattenballonger, skrek, sjöng, skratta och dansa. Aldrig haft så ont i fötterna i hela mitt liv!! Åkte hem och väntade på gästerna som skulle komma eftersom min bror tog studenten. När klockan var runt 6 så drog jag till Sanna där klassen skulle hänga. Drack, åt,  prata, skratta med filtar och cider. Drog ut efter ett tag med ISabelle, Johan och Anton. Vet inte vart vi var men jag kunde haft roligare haha. Gick hem när klockan var runt 1-2 och somna direkt. Tänker aldrig mer gå hem ensam '':)'' 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0