Sommar

Hej det var längesen! Veeet att bloggen har varit lite borta på senaste tiden.. men jag la undan den ett tag för jag tyckte det skulle va skönt, och det var det. Datorn är inlämnad så har ingen macbook längre utan en annan dålig dator. Eller okej den funkar! Så det är jätte tråkigt att skriva på den här men får väl börja vänja mig. Snart lärarmiddag och skolavslutning på onsdag och fredag. Ska bli så himla kul! Jätte taggad och känner mig äntligen så jävla klar med sture och allt som har med sture att göra.(Förutom att bästa klassen ska splittras:()Vill bara ha sommarlov nu och börja på gymnasium! Har hittat kläder och allt är klart så det känns jääävligt bra. Shoppade det sista igår, spontanköp typ. Känns som om jag kommer vara den enda med shorts på lärarmiddagen haha. Men äsch bara lärarmiddag, inte SÅ  viktigt juu. Nu ska jag bara försöka bli brun och gå in mina nya skor som jag förhoppningsvis kan gå i :p Har jag berättat att jag var i Barcelona för 3 dagar sen? Kommer iallafall upp bilder från det senare ifall ni vill seee. Kirrar också dag tre-italien snart! Nu på sommarlovet så blir uppdateringen bättre hoppas jag, annars så blir det som det redan är :))) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0