Torsdag - Måndag

I torsdags så shoppade jag med Sanna och Hilda. Kom hem med en t-shirt, träningströja och ett par nya jeans.

I fredags då det var midsommar så var det först planerat att jag inte skulle göra något. Men det blev ändrade planer då Sanna frågade mig om jag ville följa med henne till Kolsva och det gjorde jag. Fixade oss hos Moa och vi gjorde ordning lite käk innan vi drog till hennes kompis. Hon var runt 7 när vi kom dit och vi snacka, rökte vattenpipa, åt godis och drack. Efter ett tag så kände jag och Sanna att vi ville dra till Arboga så vi kirrade skjuts hem. Efter det mötte vi upp Hilda och Elisia och drog till Glenn där det var fest. Det var jävligt mycket folk och snackade med dom mesta! Lyssnade på folk som spela gitarr, träffade gamla kompisar och pratade med dom hela kvällen. Det var najs! Hade en jätte rolig midsommar :-)

 
 
 
 
 
 

I lördags vaknade jag jävligt sent haha. Åt frukost och fixade mig för att dra till Örebro och kolla på bio med Caiza. Springbreakers! Vet inte hur länge vi har väntat på att se den filmen haha. Den var grymt bra och hur cp, galen, porrig och sjuk som helst. Bästa James Franco ;-) Åt på mc efter bion och väntade tills vi kunde gå till tågstationen. Bra dag med min vääään!

 
 
 
 

I söndags drog jag till Isabelle och var där ett tag. Drog senare ut för att nattbada. Gjorde inte så mycket i söndags faktiskt.

Idag har jag inte gjort mycket alls. Vaknade vid 1 och gick ut för att sola. Meeeen molnen var ju överallt så jag sket it. Tog en sväng med hunden och kom nyss hem och skriver det här stora inlägget på mobilen. Ska ut i solen nu för den kom fram nyss så måste avrunda här! Hoppas ni haft lika bra dagar som jag har haft :-)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0