you pick me upp when i fall down

Heej! Vet inte hur många gånger jag har börjat mina inlägg sådär. Kanske borde variera liiite iallafall! Men idag är det Torsdag och alla är på bråvalla, jävligt tyst och skönt på stan. Runt kl 6 så drog jag och Isabelle till kvarnsjön. Vi bada såklart och hoppa en jävla massa gånger från bryggan. Cyklade hem igen eftersom vi började frysa och klockan började väl bli lite mycket. Kom hem runt halv 9 och sen dess har jag inte gjort mycket alls. Vill väl mest bara dö i min säng och ruttna där, och komma tillbaka när allt är bättre igen :p Japp ungefär så känner jag! Ska försöka somna innan 00:40 eftersom Rebecca och Fiona spelar på Bråvalla då. Alltså FAAN att dom inte spelar på lördagen då jag ska dit. En av mina favvodj:s om ni undra :p Meen har inget mer att säga, heej!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0