Fysikplugg

Tjena gullisar. Har varit hemma hela veckan för jag har haft feber och ja allt det där. Ska dock till skolan imorgon och ska även göra nationella i fysik imorn så vi får se hur det går. Inte bästa ämnet om jag säger så. Kommer antagligen sitta med fysikboken upptryckt i ansiktet hela kvällen och förhoppningsvis lär jag mig något. Att sätta sig och plugga när man fortfarande har feber känns inte direkt så lockande. Spyr bara på att tänka tanken att jag ska sitta i skolan med feber och göra ett nationellt prov. Usch. Kom ut ur duschen för ett tag sen och tog fort på mig sköna byrror och en tröja och satte mig här. Fryser, blir varm, fryser, blir varm igen. Hehe ja ni vet hur det är. Nej nu ska jag fixa käk och sen sätta mig och plugga :-))))))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0