Kvällen-shopping

Heeeej! Kom nyss hem från Felix där jag har varit nästan hela kvällen med Isabelle. Isabelle kom hit lite innan vi drog och fixade med tågbiljetter. Gick inte så värst bra men vi löste det. Vi ska dra till Örebro imorn och tåget drar väl 10.45 typ, det blir fett braaa. Var hur länge som helst sen jag shoppade...känns det som iallafall. Var säkert bara några dagar sen fast inte kommer ihåg det eftersom jag har Sveriges sämsta minne :)) Seriöst kommer knappt ihåg vad jag åt för tre dagar sen. Men iallafall, hos Felix så tog vi det mest lugnt men skratta är vi nog bäst på haha. Ska alltid bli kaozzz när vi är men fan vad kul vi har. Drog hem typ nångång he-he, och nu är klockan snart 2 och jag somnar när som helst. Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0