Lördag-Söndag

Kom hem för en stund sen, har varit ute och gått med mamma och hugge. Har kirrat bilder på det jag köpte i Örebro igår för er som vill seee. Ska göra iordning mig lite bara för att jag känner för det haha. Så slipper jag göra det sen eftersom jag ska vänta på Isabelle tills hon kommer hem från stallet eller något. Så lika bra att göra det nu hehe! Vill verkligen dra och sola men så jävla dyrt. 75 spänn för 30 minuter, blir ju fattig bara att tänka på solarium. Ska nog fixa ett solkort på badet ist. Juste.. efter att kommit hem från Örebro så drog jag till min moster där nästan hela min släkt var. Vi åt påskmat, kollade på tv, pratade om pedofiler (haha åh dog) och hälsade på bebisenn.. värdens gulligaste! Kom hem rätt så sent och somnade i soffan. Då vet ni vad jag gjorde iallafall, puss :))
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0