Rörigt inlägg

Skoldagen gick fort även fast den har varit hur jobbig som helst. Allt är så jävla jobbigt just nu, ni anar inte. Jag är en sån person som inte klarar av att hantera stress. Känner jag press eller för mycket stress så bryter jag ihop, jag ger upp och skiter i allt och alla min känslor bara flödar ut. Inget jag kan kontrollera. Så har i princip gått runt hela dagen med humörsvängningar, stress, press, gråten i halsen, arg från topp till tå, ALLT. När jag känner att det är för mycket som händer och för mycket jag måste göra så börjar jag antingen störtböla eller så är jag allmänt tyst och vill vara ensam. Så min dag har ej varit bra som ni förstår he-he. Meeen nu ska jag sluta prata om mina problem :-) Drog till en kiropraktor efter skolan och knäckte skiten ur min rygg. Till och med kiropraktorn blev förvånad ''såhär mycket knak ur någons rygg har jag inte hört på flera år'' haha hoppsan. Och sen att höra ''du kan ta av dig tröjan och byxorna och ställa dig på alla fyra här på bordet'' Aa vilken tur att man hade på sig stringisar då :pp hahah alltså neeej sånt händer bara inte. Ville bara skrika AA MEN GÖR DET SJÄLV DÅ, meeen skippade det! Det har hänt så mycket idag så jag måste typ ta det lungt ett tag innan jag börjar med pluggandet. Vilket rörigt inlägg men det får funka, hejsvejs ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0