Älska aina

Heeeeej! Bara jag som inte kollade på eurovision igår? Känns som det. Vem vann ens haha? Sket i att kolla på det och drog ut istället. Klockan var runt halv 9 när jag, Isabelle och Felix drog till bryggan. Gjorde typ ingenting och efter ett tag så cyklade vi till Vasa och gjorde allt möjligt. Snacka, skratta och blev som 5-åringar igen. Efter ett tag kom polisen och jag trodde bara dom ville kolla om vi var fulla eller vad vi gjorde liksom. Sen så frågar dom om vi har gjort något eftersom larmet tydligen hade gått. Men vi hade ju inte gjort något förutom att kanske nudda dörren. Polisen frågar om vi har hört konstiga ljud eller något, och det hade vi ju faktiskt. Men det är ju inget man tänker på då så vi fatta ju ingenting. Tydligen, medan vi var där, så hade någon försökt gjort inbrott precis runt hörnet. Det blev fett allvarligt och vi fick visa leg, namn och telefonnummer. Dom skicka in en hund och tre polisbilar kom. Fan vad läskigt haha?! Medans vi har suttit där och pratat så har någon/några tjuvar försökt gjort inbrott bara några meter ifrån oss? Häftigt :p Vi fick äntligen dra hem när klockan var 2 på natten och jag somnade inte förens halv 5. Snart ska jag sätta igång med SO eftersom det är det sista jag har kvar i skolan. Sen är jag fan fri :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0