Dag två i Italien

Jaa, jag minns knappt vad jag gjorde dag två haha. Vaknade iallafall upp med Lina och Robine som förövrigt hade drömt och snarkat, härligt med sömn. Nej men sov faktiskt jätte bra! Vi gick upp och väntade irvigt på frukost som skulle komma utanför dörren. Var verkligen hur hungrig som helst. När frukosten äntligen kommit så åt vi på balkongen tillsamman och bara snackade. När vi ätit upp så fixade vi handukar och tror vi gick ner till affären under och köpte lite gottit, om jag minns rätt. Vi la ut handukarna på golvet och bara låg där och solade like hell. Det var så jävla varmt och vädret var helt underbart så jag ville inte ens röra mig. Vi gick ner till poolen ett tag och doppade oss ett tag, tror vi stannade och solade också. Sedan gick vi upp till balkongen igen och fortsatte sola där. Tror inte vi gjorde så mycket på dagen förutom att sola, lyssna på musik, spela kort, snacka och bara hade det grymt bra. Vi fixade oss inför kvällen runt kl 6 för att sedan samlas med klassen och gå ut och äta på någon resturang. Hela klassen gick upp till stan och kollade hur det var, efter det blev alla jätte hungriga så vi hittade en fin resturang och satte oss där. Tog 1 timme innan vi fick våran mat typ så det var as dryg men gott var det. Pasta carbonara :p Såklart man äter pasta i Italien!!!! Det blev ganska kyligt efter ett tag så vi gick hem igen. Tror det var den kvällen då vi blev förföljda av en italienare som var hög. Han bara gick efter oss så vi blev rädda och började springa och tog genvägar till vårat hotell så han skulle tappa bort oss. När vi kom hem så samlades alla på Elliots balkong och umgick lite. Sedan sov jag hos Robine och Lina även den natten så det var mysigt. Tror vi somnade rätt fort om man räknar med hur sjukt trötta vi var.
 
Utsiken från Balkongen
 
 
 
 
 
Ja jag var vit eftersom som att det var första soldagen!!
 
När jag, lina och robine skulle köpa gottit i något konstigt rum som låg helt öppet på gatan
 
Duckface med pringles 
 
Min snygga homie
 
HAHA alltså kolla hur jag sitter, snällaaa
 
 
Påväg in till stan
 
Haha vad fult det måste sett ut när alla gick på rad
 
 
 
Det här var när vi gick in i en godis affär. Ja ni ser ju godiset själva... ångrar att jag inte köpte något. Kanske för att det var så sjukt dyrt!!
 
 
Här är när hela klassen äter efter att ha väntat i någon timma. Haha pasta överallt!
 
Efter att ha ätit så gick vi som sagt över till Elliots altan där hela klassen var tror jag. Planerade mycket till skolavslutningen och bara hade det mysigt. Dålig bild men något iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0