fjärde maj

Godmorgon! Vaknade för ett tag sedan, rätt så sent faktiskt. Kanske beror på hur länge jag var vaken igår. Har nyss ätit frulle och ligger just nu i min säng och trycker i mig vindruvor. Vet faktiskt inte vad som händer idag, blir nog att ta det lungt eller så blir det ändrade planer. Får se helt enkelt! Tror jag ska göra klart samhälle hemprovet eftersom jag ligger efter sjukt mycket. Tror det blir inskickat idag och sedan är det bara att börja med religionen :p Tror jag ska upp till gymmet senare också så det kan bli najs. Imorgon ska jag troligtvis åka och shoppa med mamma. Åker ju till Italien om 4 dagar och vi åker även till Spanien snart också. Så jag måste kolla om jag hittar någon snygg bikini och något skönt man kan ha på sig utomlands. Måste också kolla på klänningar och lite sånt. Hoppas verkligen jag hittar något! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0