Home

Hemma från sjukt bra dagar i Italien! Börjar med att berätta om första dagen även fast det inte finns så mycket att intressant berätta. Hade ingen systemkamera med mig så bilderna är inte dom bästa!
 
Drog till skolan som vanligt vid halv 9. Åkte förbi Sanna och lämnade min resväska på vägen dit. Hade två lektioner vilket var spanska och idrott. Gjorde ingenting på lektionerna så dom var onödiga faktiskt. Alla gick runt och var jätte taggade, iallafall jag. Kändes inte som att vi skulle åka till Italien jag kunde typ inte fatta det haha. Runt kl 12 så åkte hela klassen i olika bilar till flygplatsen i Skavsta. Jag, Sanna, Robine och Lina åkte i samma bil dit. När vi väl var framme i Skavsta så samlades alla och peppade lite och gjorde allt som man måste göra på en flygplats. Handlade godis/mat, dricka och sen var det bara att vänta tills att gå på flygplanet. Flyget gick tjugo över 4 typ. Jag satt brevid min babe Sanna som var flygrädd och då menar jag RÄDD. Vi hade två tofflar bakom oss = Mattias och Linus som aldrig lät oss sova. Eller ja, vi kunde inte sova heller för vi var inte så trötta. Var uppe i luften i cirka 3 timmar och landade runt halv 7. Åkte bil från flygplatsen till hotellet i minibussar där jag, Lina, Robine och Sanna satt. Jag var jätte rädd i bilen för han som körde var obehaglig haha. Speciellt när det typ fanns vitt pulver i ett litet ''lock'' i bilen. Men vi kom fram till hotellet och det var mysigt. En fin pool med solstolar, helt okej hotel.. så jag var nöjd. Bilderna på hotellet var såklart mycket finare eftersom de var redigerade så kanske därför man blev lite förvånad :p Vi gick ut och käkade pizza på en resturang som låg väldigt nära hotellet. Vi fattade inte själva vad vi beställde så pizzan var as äcklig. Men vi var så jävla hungriga så det var bara att trycka i sig. Jag delade för det mesta rum med Sanna, Linus och Mattias men sov inte hos dom första natten utan gick över till Lina och Robine och sov där istället. Vi snackade ett tag innan vi somnade så det var mysigt. 
 
Min instagrambild haha. Där ser ni en del av min packning iallafall haha!
 
På flygplatsen
 
Flyplanet som vi skulle åka med
 
Det var fett kaos på flyget när alla skulle gå på, men som tur så fick jag och Sanna bra platser
 
 
 
 
Mina fina homies som satt brevid oss på planet och som var lika taggade och glada som vi! Speciellt Caiza som man hörde skratta hela tiden haha ♥
 
Hade en trött och livrädd Sanna brevid mig som gosar med sin toffels tjocktröja = Mattias
 
Haha kunde inte låta bli att ta kort på hur fult mattias sov
 
 
Sleeping beauty-Robine som jag och Lina har kallat henne hela tiden. Vi kom fram till att hon aldrig är ful när hon sover. ''Ska fan förstöra hennes ansikte så hon får veta hur det känns att vara ful när man sover''
 
Här var vi äntligen framme vid flygplatsen i Alghero. Blev först lite besviken eftersom jag inte tyckte att det var så varmt. Men det ändrades snabbt eftersom alla andra dagar var jävligt varma. Så kvällarna var lagom varma med lite blås, så det var perfektttt. 
 
Nyvakna och jävligt trötta och fula haha
 
Här gick alla fett sega men hur glada som helt ut till minibussarna
 
 
Våran binibuss som förövrigt var jävligt skön
 
Vi kom fram vid hotellet runt 8-9, kommer inte riktigt ihåg. 
 
Drog ut och käka för vi var hur hungriga som helst
 
Beställde världens äckligaste pizza men vi åt upp den iallafall haha usch
 
 
Mattias som prövade mina trosos och bikinitopp, haha skön. Sedan gick jag som sagt över till Robine och Lina när vi skulle sova men så tog jag inga kort. Dag två kommer väl någon dag så det dröjer inte för länge.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0