Jag känner samma sak än idag

Heeej! Bra väder ute, eller vad säger ni? Fan det som nyss var så fint och somrigt väder :( Tycker det är jätte läskigt med åska!! Gillar det inte alls. Snart ska jag iallafall iväg och sola med Isabelle men vi vill helst inte cykla iväg i det här vädret så vi väntar ett tag haha!
 
Torsdags - Hade nationella i matte på morgonen, problemlösning till och med. Gick inte bra någonstans och jag VET att jag inte hade rätt på någon. Känns väl bra typ. Hann bara äta lunch efter innan jag skulle iväg till Västerås för att shoppa med mamma. Så jag hade bara en lektion vilket var nationella vilket var najs. Kl var runt 12 då vi åkte iväg och kom hem vid 5. Hittade en skit fin klänning som jag kommer ha på skolavslutningen och ett halsband som jag fick gratis hehe :p Ska iväg någon mer dag för att kolla på skor och annat till skolavslutningen och lärarmiddagen. Pluggade när jag kom hem och blev klar med det mesta!
 
Fredags - Igår så gick jag till skolan till kvart över 2 och sedan cyklade jag och Sanna till gymmet. Tränade i en och en halv timme tror jag. Skönt med träningsvärk idag, älskar verkligen det. Det gick inte så bra på gymmet igår så är förvånad att jag har träningsvärk i rumpan och benen! Efter gymmet så cylkade jag hem, åt, duscha och sedan fixa mig lite för att möta upp Isabelle. Vi drog till Ica och köpte jordgubbar, choklad och loka och satte oss på bryggan. Var jätte mycket folk när vi kom dit men alla drog lite senare. Efter ett tag kom Memmet och några som vi snacka med, och lite senare kom Felix och hans kompisar :) Blev ganska kallt efter ett tag så vi cyklade hem, tror klockan var runt halv 1 när jag kom hem. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0