pin

Skolan gick rätt fort idag. Eller idag och idag.. klockan är 2.20 på natten så det blir väl igår. Äsch ni fattar!! Som sagt, skoldagen gick fort och cyklade hem kvart över 2 då vi slutade. Gjorde ordning mat och fixade mig lite eftersom jag och Isabelle skulle dra till Eskilstuna. Där var det en ''fest'' (haha) på gymnasiet vi ska gå, Realgymnasiet om ni undrar. Kan ju säga att det var det pinsammaste jag varit med om. Det var ju en slags träff med alla människor som skulle börja på det gymnasiet. Så man skulle käka pizza, godis, umgås, prata och leka. Herregud vad man ville dö :-( Kände ju ingen och ingen var ju typ normal? Dom var snälla iof men nördar om ni fattar. Fast ska ändå ge det en chans och om jag inte trivs så kan man ju byta som tur är. Men själva skolan verkar bra och lärarna är fett chill. Det började kl 5 och vi drog hem vid halv 7. Har sen dess inte gjort något speciellt. Kollat på en as sorglig film LÄNK och bara legat i sängen med fb upptryckt i ansiktet. Nu är klockan rätt sent så ska sova. Nattiiis 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0