sjätte maj

Hej på er! Kom nyss hem efter en kort dag i skolan. Cyklade hem i det varma vädret med skinnjacka och halsduk haha, jaa det var varmt! Kom hem och åt lite och nu ska jag plugga innan jag ska iväg. Drar till gymmet vid 6-7 där någongång eftersom det var ett tag sen jag var uppe och träna. Har sprungit hela veckan istället och försökt få upp min kondition lite. Ska även börja packa lite idag så jag inte stressar imorgon. På tal om imorgon, har nationella i matte på morgonen. Det ska bli intressant hehe, fan vad nervös jag är inför det. Gjorde även nationella i muntligt i engelska imorse vilket gick helt okej. Inte så svårt som jag trodde det skulle vara. Bara för att jag tror att det gick bra så får jag väl dåligt bara för det :p Men ska börja med pluggandet nu, puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0