snabbt

Tänkte bara göra ett litet snabbt inlägg nu innan jag går och lägger mig. Kom nyss hem från Felix där jag och Isabelle var. Vi kollade på film.. Mama heter den haha. En ganska B film om jag får säga det själv, den var både bra och dålig. Läskig som fan ibland så vi skrek och gömde oss bakom varandra haha. Annars så hängde vi mest framför datorn och snackade, hade skojj och skratta. Kladdkaka fick vi också, sååå gott. Förövrigt så har jag pluggat nästan hela dagen innan jag drog till Felix. Gjorde klart SO hemprovet och lite annat. Fasiken vad skönt det känns. Imorgon ska jag upp tidigt och duscha för att sedan åka iväg och shoppa med mamma. Hoppas att jag kommer hem med bikini !! Godnatt :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0