Thursday

Märker att statistiken höjer sig nu när jag uppdaterar lite mer. Kul! 
 
Vaknade rätt sent imorse så fick det rätt stressigt till skolan. Skönt att jag fick skjuts av mamma iallafall. Bockade av två delar nationella i SO och ni anar inte hur jävla drygt det var. Satt i 4 timmar utan paus, ingen mat och helt ensam. Förstod inte ens vad jag skrev den sista timmen jag hade kvar. Hur kunde ens lärarna göra så mot mig haha. Fan deras fel om jag får dåligt :-) Skolan gick hur fort som helst faktiskt och pluggade ingenting på lektionerna för att jag var så jävla hungrig och trött (hann ju inte ens äta mat i skolan). Så jag skyndade mig hem när vi slutade och tryckte i mig käk haha. Pluggade lite ett tag och vid 9 så drog jag ut till spåret och sprang. Eller ''sprang''. Gick as dåligt den här gången! Eftersom det var ganska sent så var det mörkt i skogen så jag var hur rädd som helst. Vågade inte kolla bakåt haha. Vilken tur att man har vänner som ringer en och säger att det finns mördare i skogen '':)''. Kom hem, duschade och nu ligger jag här och snapchatar med mina amigos. Imorgon är det fredag = SKÖNT 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0