Fredags

Tänkte berätta lite om i fredags då jag fyllde år. 16 barre!!!! Haha liten man känt sig när nästan alla andra mina kompisar är 16. Men äääntligen. Mamma och rasmus kom upp och sjöng typ vid 9, lät så vackert sååå. Öppnade mina presenter vilket var en raulph lauren parfym, en väska, 1000 kronor och ett halsband. Hade inte önskat mig mycket alls, ingenting egentligen typ. Så jag blev så nöjd så :-) Senare mot kvällen började jag fixa mig för jag skulle på en fiesta uppe i skidstugan. Drog till Sanna där jag och Hilda fixade oss lite innan min broder kom och skjutsade upp oss. Kom dit och det var inte så jätte mycket folk i början. Sen kom det bara fler och fler och jag hade jätte kul. Snacka, drack som satan, körde dricklek, shotta, jaa det var as najs faktiskt. Drog till john efter där det var lite folk, men gick hem sen runt kl 4. Tog sellebelle med mårten en bit och kom hem halv 5 tror jag och sprang upp till sängen och somnade. Det blev en lyckad födelsedag som tur vaaa :-) Bjuder på en jävla massa bilder från den kvällen !
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Vart kommer den fina klänningen/tröjan du har ifrån på festen? Tacksam för svar :)

2013-11-27 @ 17:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0