heeej

Ehm vad ska jag ens säga?? Har inget speciellt att dela med mig om förutom det vanliga. Va i skolan idag och det sög för jag frös, va hungrig, långa lektioner och har varit trött heeela dagen. Det är seriöst så precis varje dag i skolan. Men ska inte gnälla mer för ni märker väl att jag är väldigt duktig på det:)) Och det gör ju inte er på gladare humör heller när ni går in här haha. Har tänt ljus så jag lättare ska kunna plugga samtidigt som det är lite myspys, lika bra. Har ett stort prov på torsdag som jag egentligen skulle gjort för jaa.. 3 veckor sen kanske? Så vill bara ha det gjort nu så jag slipper skiten. Mer då?? Det är snart julafton och min bestisfestis fyller om två dagar ♥ Japp det är väl typ det. Ska fortsätta med pluggandet snart och kommer nog sitta hela kvällen med det. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0