Kort dag

Tjaaa! Skolan gick fort då våran idrottslektion var inställd, vi slutade alltså 11. (vilket jag skrev i förra inlägget). Skulle ju göra provet också men neej, jag skulle tydligen ha gjort det igår. Så får vänta i några veckor till igen. Fan va drygt jag ooorkar inte. Hade pluggat skit mycket och allt haha. Det sög :( Det positiva var iallafall att jag fick åka hem och inte stanna kvar i skolan och vänta. Drog till gymmet efter skolan med Sanna och väl där på gymmet så var det nästan bara vår klass där, haha. Kom hem för ett litet tag sen och har ätit firrree. Ska snart in i duschen och vid kl 5 ska jag på öppethus på Sture. Ska faktiskt bli kul för jag saknar alla lärare och jaa.. hela skolan!! Så det ska bli så kul sååå. Hörs :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0