Lista

Privat
Vad är ditt andranamn? Sofia
Har du sårat någon med flit? Ja
Vilken webbsida besöker du oftast? Facebook, youtube, blogg.se
Vem i din familj kommer du bäst överens med? Min mamma

 

Är du kär? Nee
Vem bråkade du senast med? bråkar väl hela tiden med samma person och kommer göra de ett tag :)
Är du rökare? Nje på fester mest
Snusar du? Nej
Hur gammal är du? 16
Har du bra självförtroende? Aarå

 

x Kärlek & relationer
Ditt civilstånd? Singel
Är du nöjd med det? De är väl ok i vissa lägen
Är sex viktigt i ett förhållande? Ja det tycker jag
Vem kysste du senast? M
Har du varit kär på riktigt? hmm
Har du varit tillsammans med någon du älskar? Nej
Ditt längsta förhållande? - 
Ditt äldsta strul? 91:a 
Ditt yngsta strul? 98:a
Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? 6 år, men beror ju också på hur killen är 
Vad för sorts killar faller du för? De som har humor, charmiga, snygg kropp, som man kan va sig själv med osv osv

 

När kysste du någon senast? Fredags
Hur många har du kysst som mest under en kväll? hehe det är några stycken
När vill du skaffa barn? Typ 25 
Har du kysst någon annans pojkvän? Nej sånt gör inte jag
Har du varit sexuell på en offentlig plats? what
Skulle du kunna visa dig naken utan att skämmas? Ja, eller beror ju på vem jag visar mig för

 

x Personer
Vem litar du på till 100%? Lina, Sanna, mamma typ.. har svårt för att lita på folk 
En snygg person? finns ju många
Vem smsa dig senast? Evelina
Vem smsa du senast? Pappa
Vem ringde dig senast? Johnnie
Vem kramade du senast? M
Vem såg du senast? min familj 
Vem ser du upp till? vet inte riktigt
En person du skulle vilja se ut som? ingen aning

En bra artist? Rihanna

 


x Randomfrågor
Något snällt du hört om dig senaste månaden? Att jag blivit snygg och smal heheh
Vilken är din viktigaste ägodel? Min mobil och dator
Hur ser din drömkille ut? - Djupa ögon, fina tänder, snyggt leende, bra brun kropp, mörkt hår, längre än mig, snygga fötter, bra klädstil ja you name it :)))
Är du homofob? Verkligen icke
Har du tandläkarskräck? Nej
Hur många har varit otrogna med dig? - ingen
När var du senast i Stockholm? Ett år sen
Är du helsvensk? Japp
Har du fått ditt hjärta krossat i år? Ja 
En sak du hade velat ändra med ditt liv? Finns fler än bara en
Liknar du din mamma eller pappa? Liknar ingen i min familj
Är du lycklig? Har varit lyckligare 
Brukar du använda smycken? Yes, mitt halsband har varit med mig i 4-5 år:)) 
Är du en djurvän? Yes
Vad vill du bli i framtiden? Vet inte

 

För ett år sedan:
Vad hade du för hårfärg? - Blondt
Hur lång var du? - 1.58 kanske?
Vem var du kär i? - Kär var att ta i men gillade någon väldigt mycket
Hade du någon pojk/flickvän? - Nej
Vad brukade du göra på fritiden? - Träffa mina vänner, träna, festa, skola. Typ samma idag
Vilka umgicks du med? - Var mycket med isabelle, felix, lina och robine
Hur såg du ut? - ful haha

 


Var allt bättre då?- Vissa saker ja

Skulle du vilja gå tillbaka dit? - Ja, ibland 

Har du förändrats? - Det tycker jag verkligen


Nu:
Vad har du för hårfärg? - Blondt, mörkblondt
Hur lång är du?- 1.61 kanske
Vem är du kär i? - Ingen
Vad brukar du göra på fritiden? - Vara med vänner, fiesta, träna, plugga 
Hur ser du ut? -

 


Har du..
Kysst någon? - Ja
Haft sex? - Ja
Sovit bredvid någon av samma kön? - Ja
Sovit bredvid någon av motsatt kön? - Ja
Ljugit för en bra vän? - Ja
Svikit någon? - Ja
Fuskat på prov/läxförhör? - Ja
Blivit kallad bög? - Ja
Kallat någon bög? - Ja här med

Vem:
Skrev du senast till? - Pappa
Kramade du senast? - Marrebarre
Kysste du senast? - Marrisbarris
Vill du vara med just nu? - vet ej 

Ringde dig senast? - Johnnie


Vad:
Drack du senast? - Oboy
Köpte du senast? - Alkohol
Gjorde du igår? - inget speciellt
Ska du göra imorgon? - Cykla till skolan, plugga, duscha, sova
Vill du göra just nu? - Sovaaaa

Åt du senast? - Macka
Är närmast dig som är rosa? - Tidning

 


KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - Nee
Du har sårat nån så de börjat gråta - Ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - Ja
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - Nej
Du har haft ett förhållande som varade över tre år - Nej


ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - Ja haha sorry
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - Ja det med
Jag har smugit ut utan lov - Jag behöver ej smyga
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - Ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - Ja det har jag
Jag har fuskat i ett spel - Haha dålig förlorare, what to do 
Jag har struntat i ett prov – Nej

 


DÅLIGA TIDER
Jag har skadat mig själv - Neejjj inte med flit
Jag har tagit droger - Nej
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - Nej
Jag kan inte svälja piller - Jo det kan jag visste
Jag har tagit mediciner mot depression - Nej
Jag har anorexia och/eller bulimi - Nej 
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det – Ja
Jag har vaknat gråtande - Ja
Jag har somnat gråtande - Ja
Jag grät senast - I helgen

 


DÖDEN
Jag hatar begravningar – Aldrig varit och vill inte vara heller
Jag har sett någon dö – Nej

Någon som jag känner har dött nyligen - ingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0