Onsdaaaaag

Slutade skolan 5 i 2, men stannade kvar för att räkna matte. Kom hem runt 3 och har sen dess ätit och kollat på en film. Är pluggfri idag och det känns så.jävla.skönt! Är ju helt upptagen varje dag annars på grund av allt plugg så jag passar på att njuta nu. Ska inte göra något speciellt nu utan bara ta det lungt och kolla på fler filmer. Somnade inte alls tidigt igår vilket jag skulle göra, men fick ännu mer plugg att göra och när jag fick reda på det så var klockan redan typ 11 på kvällen. Va uppe till 1 typ och det är as sent enligt mig :( Pluggade historia och den redovisade jag idag. Åhåå vad dåligt det gick, hade pluggat som faan och sen sumpar jag det. Såklart sånt händer:)) Men äsch.. struntsamma. Har en skit skön dag imorn som bara består av 3 korta lektioner. Slutar tio över elva så det ska bli jätte skönt att få komma hem tidigt från skolan. Det behöööövs. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0