Onsdag

Klockan är just nu 11 och egentligen borde jag sova. Men icke för jag måste plugga. Har prov imorn och vill gärna att det ska gå bra för en gång skull. Kollade nyss klart på paradise hotel, är verkligen kär i det programmet haha. Kollar på både danska och norska också. Föör braaa!! Slutar 11.10 imorgon eftersom våran idrottslektion är inställd. Och det suger för för det första så hade jag taggat till att åka skridskor, för det andra så ska jag skriva provet kl 2. Vilket betyder att jag får vänta i 3 timmar medans alla andra drar hem. Ooorkar inte :( Får hoppas provet går bra då iallafall :)) Och att huvudvärken och illamåendet går över. Ska lyssna på musik ett litet tag till och sen tar jag fram plugget. Listan hittar ni häääär föressten. Bästa gråt/chill/lugn listan ;)) Ska försöka att inte sitta uppe för länge, sömn är ju viktigt också!! Natti ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0