Öppethus

Vet att jag har bloggat skit dåligt men har inte haft något att skriva om, och så har jag inte haft orken. Igår var det öppet hus på Vasa så drog hem efter skolan och åt och fixade mig lite. Åkte upp med Sanna runt halv 6 då det började. Hade svenska, samhäll och engelska och fick kämpa mig genom 3 långa timmar med huvudvärk och  illamående. Det var inte najs:) Det slutade halv 9 ungefär och jag gick hem i kylan. Slängde mig i sängen när jag kom hem för jag var så sjukt trött. Somnade runt 9-10 och det var typ det skönaste jag gjort på länge. Det behövdes verkligen. Struntade i att ta av mig kläderna så jag somnade med både jeans, bh och en stickad tröja. Det var dock inte så bekvämt haha. Vaknade ungefär nyss och försöker somna om men nej såklart inte. Ska ner och fixa frukost, duscha, leta efter film och sen vet jag inte alls vad som händer. Har inga planer. Vi får väl se hur det bliiir :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0