Skitdag

Heej. Stannade hemma från skolan idag för jag mådde inte alls bra. Vaknade kl 12 och fixa frukost sen gick jag och la mig i sängen igen då mitt huvud inte ville sluta snurra. Har inte gjort något idag förutom att duscha, jaa det är nog bara det haha. Kände för att ta fram tempen och den visade ju inget bra iallafall, 39 graders feber. Orkar intee :( Fan ledsen jag blir, inte konstigt att jag sovit skit dålig inatt. Får stanna hemma idag och bara ta det lugnt så jag blir frisk så fort som möjligt. Har ju planer i helgen!! Väntar på att maten ska bli klar sen ska jag väl hata livet lite till. Allt suger haha:)) Hoppas ni får en bättre fredag än jag iallafall, heej ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0