Söndag

Yooo. Kom nyss ut ur duschen och ligger i min soffa och kollar på tv. Vaknade vid 7 imorse och kunde inte somna om på ett tag, men det gick till slut. Skulle egentligen följt med Lina och jobba i Örebro men vi behövde inte så vi skippa det. Vaknade vid 11 igen och låg kvar i sängen och kollade på en film. Igår vid 3 drog jag, lina och hennes padre till Köping för att handla smink. Fan va pengar jag blev av med haha :( Meeen det är de väl värt hoppas jag! Kom hem vid 4 och gjorde inget speciellt då, duschade. Drog till mårten vid 7 kanske, minns inte, och kom hem vid 1 tror jag. Livet sög då jag gick i regnet och det var svinkallt, usch. (Min cykel blev ju snodd för nån vecka sen) Hade glömt hemnycklar så var utelåst ett bra tag och fick stå i regnet och älska livet lite till:)) Men det löste sig och jag kom in i värmen och la mig i sängen och somnade direkt. Idag är det söndag, och justja farsdag?! sorry pappa att jag glömde ♥ Men ska plugga lite historia och natur eftersom det står på schemat till veckan som kommer nu. Har jätte mycket att göra dom här veckorna som kommer, men det blir säkert skit bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0