Tisdag

Tjaaa, la mig nyss ner i sängen och funderar på att sova. Va uppe rätt så länge igår och pluggde och gick upp 6 imorse för att duscha. Så det var gaaaanska tungt. Skoldagen har gått segt och har varit trött hela dagen. Gjorde prov på sista lektionen vilket gick helt okej, orkar inte bry mig. Gick en omväg hem bara för det va fett skönt att gå. Kom hem, bytte till mjukisar och kollade på tv ett tag innan jag somnade. Trodde klockan var 8 när jag vaknade men som tur var hon bara 4, så mörkt ute!! Inte konstigt att jag blir depp och trött. Har historia tills imorn som jag måste plugga på idag så får försöka hålla mig vaken även fast det tar emot som faan. Måste somna tidigt ikväll så jag får mer sömn, får se hur det går ;-) Men ska sova 30 min (ja det är värt det haha) nu innan jag börjar med pluggandet.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0