YO

Var inte i skolan igår för jag försov mig, vet inte hur. Alarmet ville antingen inte ringa eller så hörde jag det inte. Så jag stannade hemma som sagt. Det var hur skönt som helst att sova iallafall. Vaknade sen igen av att mi madre sa hejdå för dom skulle iväg till Stockholm, skönt :-) Blir ju så lungt och tyst i huset när dom är borta haha. Senare mot kvällen så hade vi en liiiten klassreunion på viking, hur många va vi? typ 6 pers haha. Dom drog vidare till Linus och jag drog istället till mårten, sov kvar där och kom hem vid 1-2 kanske. Duschade när jag kom hem och sen dess har jag inte gjort något speciellt, träffade Lina ett litet tag. Men har mest tagit det lungt och ätit godiiiis. Ska inte röra mig från sängen på heeeeela kvällen och ska bara lyssna på musik.. så skönt såå :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0