You can give me what i want

Jag har insett att min senaste kyss: Var utomhus
Jag lyssnar på: Min spotifylista
Jag pratar: Ibland för mycket att jag inte ens fattar själv vad jag pratar om 
Jag tycker om: När det går bra på ett prov man pluggat ihjäl sig till 
Jag avskyr när folk: Dissar
Kärlek är: Komplicerat 
När jag borstar tänderna: Går jag runt överallt i huset
När jag lagar mat: Ropar jag alltid på mina päron så de får fixa resten 
Jag tänder på: Det som är snyggt, obvious
Jag är rädd för: Att bli sårad 
Den värsta känslan är: När någon nära dör  
Den bästa känslan är: När allt bara rullar på och livet känns bäst
Jag är bäst på: Att rapa 
Jag är sämst på: Matte
Jag kommer alltid vara: en jobbig jävel men som gör det med kärlek haha

Det finaste som finns är: Vänskap
I sommar ska jag: Festa, sola, bada, sova och njuta
Sist jag grät var: 2 veckor sen tror jag
Jag älskar: Komplimanger
Jag kan inte: Gå en dag utan att tugga tuggummi
När jag vill tänka: Så gör jag det, oftast i duschen eller på kvällen
När jag vill baka: Så ska det alltid vara någon ingrediens som fattas  
Min mobiltelefon är: With me everytime
När jag vaknar på morgonen: Blir jag rädd för jag har as högt alarm  
Innan jag går och lägger mig: Tvättar jag bort sminket
Just nu tänker jag på: Att springa ner för mina föräldrar är arga 
Bebisar är: Typ det gulligaste men jobbigaste som finns
Idag har jag: Varit trött och stressad
Ikväll ska jag: Plugga historia
Imorgon kommer jag: Presentera muntligt om en högkultur i skolan :)
Jag vill verkligen: Åka utomlands 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0