11 oktober

Heeeeeeeej. Äntligen hemma från skolan och det är heeelg! Wieee, alltid lika skönt :-) Drog till vårcentralen efter skolan och hämtade min bettskena haha, nog det fulaste jag sett på en människa. Skolan gick rätt segt idag, hade ett muntligt spanskaprov och ett matteprov. Spanskan gick faktiskt helt okej med tanke på hur stressade jag och Ida var innan vi skulle börja haha. Matteprovet kanske ni förstår själva att det gick dåligt. Idag vet jag inte alls vad jag ska göra, får nog ta dagen som den kommer. Ska iväg med mina päron och handla lite tills ikväll.. mer vet jag inte. Om jag inte tar en promenad? Eller upp till gymmet??? Hmm vi får se haha! Gör jag inget speciellt ikväll så tar jag fan upp engelskauppgiften och gör klart den. Lika bra ju! Meeeen är jätte hungrig så måste gå ner och ta något att äta. Ha en bra fredag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0