14 oktober

Har egentligen inget speciellt att säga, då är väl allt som vanligt då ;-) Nej men har inte gjort något speciellt som jag har att berätta om! Va med Lina i helgen, typ det haha. Mer behöver jag inte berätta om det, det räcker så :p Vi hade ju långhelg i helgen eftersom vi var lediga idag, studiedag. Har faktiskt pluggat idag och kommit en bit med det mesta, så det känns väl braaa. Mer då? Justja, drog till tandläkaren imorse, tio över sju. Ooom jag kämpade haha! Tvingade med mig Ida till gymmet efter och kom hem efter ungefär 2 timmar då klockan var halv 11. Så skönt att gymma när det knappt är några folk, går så mycket bättre för mig då. Har träningsvärk i hela armarna nu så det är både nice och jobbigt. Ska fortsätta med plugget nu och sen ska jag säkert sova. Längtar!
 
två tråkiga bilder från helgen, det duuugeer :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0