andra oktober

Hejsaan. Är sjukt trött så ska försöka skriva det här inlägget så fort som möjligt så jag hinner plugga lite innan jag ska sova. Skoldagen gick rätt så segt även fast vi slutar 5 i 2, tycker faktiskt hela den här veckan har gått jätte sakta. Körde på en mjukisdag idag, tjocktröja. Behövdes faktiskt haha. Har pluggat matte (såklart) i flera timmar men fortfarande lika svårt. Men har bestämt att jag ska förstå det! eller jag MÅSTE förstå det, annars kan jag ju inte provet. Följde med Lina till stan efter ett tag och köpte lösnaglar, puder och lite annat. Kom hem och duschade och nu ligger jag här och skriver. Ska strax börja lite med en naturuppsats eftersom skolan tydligen vill att vi ska drunkna i uppsatser och prov. Ni anar inte hur mycket vi har fått, mår dåligt bara jag tänker på det. Meeen det blir bra dethäär!! Nej nu ska jag kolla igenom twitter och instagram lite snabbt innan jag tar fram naturuppsatsen. Natti natti
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0