första oktober

Efter att ha pluggat matte i 3 timmar efter skolan så är jag huuur trött som helst just nu. Det är så sjukt svårt, usch. Det hjälper ju inte med att jag är dålig heller. Har matteprov på fredag och vill verkligen klara det haha! Bockade av engelskaredovisning och svenskaprov idag, det gick bättre än vad jag trodde faktiskt. Så det känns så bra sååååå. Hmm vad mer? Jag är trött, trött på skolan, trött på plugg, trött på allt. Så mycket hela tiden och det går så jävla fort allting haha. Blir så stressad :( Snart lov som tur är, en veckas lov wow :p Nej men det ska bli as skönt, tänker sova OCH träna!! Men har inte mycket mer att säga förutom att jag ska sova, har längtat efter det hela dagen.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: caiza

hahah skit längesen man kommenterade på en blogg??? FIN DU ÄR IALLAFALL, saknar diig

2013-10-02 @ 18:40:22
URL: http://caizawidin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0