Fredag

Alltså heeeeeej fredaaaag, som jag saknat dig! Idag ska jag bara ta det lungt för det behöver jag. Ska äta glass och massa godis och kolla på film hela kvällen. Tänker gå runt i mjukiskläder och bara njuta haha. Hela dagen idag har jag varit trött, arg, stressad och nervös. Matteprovet gick jätte dåligt haha :( Fast vad förväntade jag mig egentligen? Som om det skulle gå bra. Brukar nästan aldrig hända så är van:) Skulle egentligen dra och shoppa idag efter skolan men mamma ändrade sig i sista sekunden och ville helt plötsligt inte dra. Så vi åker förhoppningsvis upp imorgon eller på söndag istället! Måste verkligen skaffa en vinterjacka för det har ju blivit sjukt kallt ute. Jag fryser ihjäl på mornarna när jag cyklar till skolan, inte konstigt att jag har blivit förkyld. Ska ut i kylan och gå en promenad med hunden nu. Sen efter det ska jag leta upp en bra film och äta massa godisss. Bra fredag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0