Godmorgon

Igår åkte jag och mamma till örebro, äntligen haha. Hittade en vinterjacka vilket egentligen var det enda jag skulle köpa. Men hittade massa annat också som jag kan visa er sen, orkar inte nu haha. Kom hem runt 5 och efter ett tag så drog jag och Isabelle till stan för att handla lite godis. Vi cyklade hem till mig efter det och felix kom över också. Vi skulle kolla på film men det laddade så segt så vi sket it och drog ut istället, gick en promenad runt i Arboga kl 10 på kvällen, haha varför?? Men det var skönt iallafall. När vi kom hem åt vi godis, poppa popcorn och gjorde egentligen inte så mycket speciellt. Roligt hade vi iallafall! Idag är det söndag vilket betyder pluggpluggplugg. Har spanska, natur och matte att göra. Det bästa är att allt är tills imorn också :( Ska väl sätta igång ganska snart så har jag mycket tid på mig för det lär behövas. Får hoppas det går bra att plugga med tanke på att jag har blivit så sjukt förkyld, ont i halsen och ja... ni vet hur det är. Nej jag ska inte klaga för det finns faktiskt värre saker haha ;-) puss
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0