Trött

Vad hände med statistiken igår haha? Fortsätt såååå!
 
Kom nyss hem från en springtur runt hälsans stig. Blev förvånad över mig själv att jag orkade, gick faktiskt jätte bra. Om man räknar bort astman jag fick på slutet. Vad ska jag göra idag då? Plugga, plugga och plugga. Snällaa det räcker för jag orkar inte mer haha, aldrig kännt en sån stress som jag har nu. Men ska sluta tjata om mina pluggproblem nu, kanske inte så kul och veta. Även fast mina inlägg är helt ointressanta! Ska fixa designen på höstlovet för har tröttnat på den som jag har just nu. Så ful och tråkig haha, kanske därför jag inte har någon inspiration till att blogga längre. Vet nästan aldrig vad jag ska skriva heller, det händer liksom inget spännande i mitt liv. Det är bara skola, plugg, träna, sova, shoppa.. jätte tråkigt att läsa om samma sak varje dag. Men förhoppningsvis så blir det bättre på höstlovet då jag kanske gör lite andra saker än att plugga. Det är rätt drygt att fixa design själv och så när man nästan inte vet hur man gör. Ni får stå ut så länge, och det verkar ni göra rätt bra om man tänker på statistiken jag fick igår jämförelse med alla andra dagar. Så det är jag jätte glad över:)) 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0