11 september

Började morgonen med att försova mig. Kanske inte är så konstigt med tanke på hur länge jag satt med historiauppsatsen. Vaknade alldeles för sent och det var 20 minuter kvar innan jag började så det blev sjukt stressigt. Skoldagen gick rätt fort och skyndade mig till stationen efter skolan för att ta tåget till Västerås och shoppa med Lina. Tog 18.00 tåget hem och fick med mig två tröjor och skönaste jeansen. Kom hem och skyndade mig in i duschen för att hinna äta och plugga resten av kvällen. Har prov på fredag och jag har inte pluggat ett skit så måste verkligen börja med det. Kommer sitta uppe länge ikväll så det blir en lång pluggkväll för mig!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0