20:30

Hejjjj!! Bloggade aldrig i helgen för jag glömde bort helt enkelt. Gjorde iallafall inget speciellt i Lördags och Söndags. Drog ut med Isabelle och Lina i lördags och drog och sola med Lina i söndags, va typ bara det. Idag är det måååndag och jag har gått i skolan till halv 4. Kan bli en rätt skön skolvecka faktiskt, om man räknar bort historiatest och naturtest och lägger till att vi slutar 11.10 på torsdag och lediga på fredag. Klagar ejj! Ska försöka lägga mig i bra tid så jag orkar gå upp tidigare imorn för att duscha och så jag minns något av det jag pluggat in idag. Ska kolla lite till på Idol även fast det suger nu när audition är slut :( Går lika dåligt varje gång att avrunda ett blogginlägg haha, skriver när jag har något att skriva om och när inte plugget är ivägen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0