9 september

Godmorgon! Vaknade nyss av alla lastbilar som håller på och fixar där ute. Lina är ute och jag ligger kvar i sängen haha. Ungefär vid 12 så åker vi till Arboga, fyra timmars bilresa. Gissa vem som kommer sova hela vägen?? Kommer sakna Hudiksvall som fan, älskar alla människor, stan och allt. Det har varit as bra väder, nästan för varmt. Solglasögon har varit min bästa vän dom här dagarna. Jobbat i många timmar så det har varit rätt segt då och då. Men fan vad kul jag har haft ändå. Drog till donken igår med Lina och har aldrig skrattat så mycket i mitt liv som jag gjorde när vi skulle börja käka. Skrattar bara jag tänker på det nu ååh. Åker lätt upp hit på något lov för att träffa alla igen och för att äta på kinaresturangen som smakar gud. Bästa Hudik!! Längtar dock till min säng, mitt hus och min hund. Missa alltså skolan idag vilket jag får ångest över, känns som om jag kommer ligga jätte mycket efter...meen äsch. Nu måste jag göra i ordning mig och äta frukost så inte alla behöver vänta på mig sen i sista minuten innan vi åker. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0