Fredag

Heeejsan! Vaknade för inte alls längesen, runt halv 1 tror jag. Så jävla trött efter en hel veckas plugg och att jag var ute hela kvällen igår med Lina gjorde inte att jag blev piggare precis. Drog till Lina direkt efter skolan och vi hängde där ett bra tag och åt glass, kolla på tv och satt ute på altanen med musik. Runt 8 började vi göra i ordning oss lite innan vi drog ut. Vad gjorde vi ens haha? Drog till statiol och träffa några på stan men det var inte länge. Stod och snacka deeptalk i två timmar, fyfan va skönt det var.. bästa Linis. Blev hur kallt som helst efter ett tag så vi kände för att dra hem när det ändå inte fanns något att göra längre. Kom hem, sprang in i duschen och hoppades på att jag inte skulle frysa mer. Men kan säga er att det hjälpte inte :-) Frös hela natten, darra tänder och kändes som istid. Längtar till vinterjackan, halsduken och vantarna♥ Idag vet jag inte vad som händer, hittar nog på något med Lina säkert. Puss hejjj 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0