Godmorgon

Jag drog till Lina igår kl 2 ungefär och vi gjorde i ordning oss lite smått, vi hade planer att åka till fellingsbro men så blev det inte. Vi gjorde pannkakor som faktiskt blev lyckade fast med lite hjälp, lyssnade på musik som vanligt och gjorde inget speciellt. Senare drog vi ut, träffa memmet och stod och frös i timmar. Det va inte mycket folk på stan precis men vi snacka med några ett tag innan vi kände för att dra hem för det var så sjukt kallt. Kom hem runt 12 och slängde mig i sängen, struntade att ta bort sminket och försökte bara bli varm. Aldrig frusit så mycket på länge! Vaknade av mitt alarm som ringde kl 10 men somnade om till 11 då jag gick upp för att käka frulle. Strax ska jag iväg till Lina och måla hennes rum så jag måste skynda mig lite känner jag. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0